1./ Miért utasították el az általam feltöltött fényképet?

Az elutasítás okáról a rendszer mindig automatikus válasz e-mailt küld. Általában két probléma fordulhat elő:

  • nem igazolványképnek megfelelő fénykép lett feltöltve (pl. facebook szelfit nem tudunk elfogadni)
  • rossz minőségű fénykép került feltöltésre (pl. homályos, pixeles, túl sötét, stb.)

Az igazolványkép lehetőleg fehér háttér előtt, szemből fotózva, megfelelő fényviszonyok között készüljön, amelyen a teljes arc jól látszik. A fénykép készülhet digitális fényképezőgéppel, vagy egy jó minőségű okos telefonnal is. Új igényléshez előbb törölnie kell a régi igénylést, majd ezt követően tudja feltölteni az új fényképét.

2./ Miért nem kaptam még információt az általam megigényelt UniPass Alumni kártyáról?

Ilyen esetben valószínűleg a mi adatbázisunkban nem az Ön által használt e-mail cím szerepel, így automatikus válaszunk nem jut el Önhöz. Kártyaigénylésének folyamatát honlapunkra hálózati azonosítóval és jelszóval belépve nyomon követheti a profiljában is.

3./ Mikor és hol tudom átvenni a kártyámat?

A kártyaigénylés lehetősége évközben minden egyetemi polgár számára folyamatos. A kártyák gyártása 2 hetes ütemezésben történik. Amennyiben elfogadható igazolványképet töltött fel, úgy kártyája max. 2 héten belül biztosan elkészül.

UniPass Alumni kártyáját személyesen a DE Rendezvénykoordinációs és Alumni Központjában veheti át, a 4032, Debrecen, Egyetem tér 1. szám alatti irodánkban (DE Főépület, fszt, 17-es iroda), vagy az igényléskor megadott postai címre tudjuk kiküldeni a kártyát.

4./ Miért nem tudom új kártyámmal igénybevenni a kártyához kapcsolódó elektronikus szolgáltatásokat?

Kérjük ellenőrizze, hogy kártyája aktiválása megtörtént-e! Minden új kártyabirtokosunknak saját magának kell aktiválnia UniPass Alumni kártyáját! Ez úgy lehetséges, hogy a kártya fizikai átvételét követően felhasználónevével és jelszavával be kell lépni a honlapunkra. Ezt követően a Profilban a „Kártya aktiválása” gombra kell kattintani és meg kell adni a kártya hátoldalán, a vonalkód alatt található háromjegyű CVV számot.

5./ Mit tegyek, ha megváltozott az e-mail címem?

A profilban nincs lehetőség az e-mail cím megváltozatására. A módosítási kérelmével kapcsolatban, kérjük, keresse Ügyfélszolgálatunkat!

6./ Mi a teendőm, ha van kártyám, mégsem tudok beiratkozni a könyvtárba?

Új kártyabirtokosainknál jelentkező probléma, hogy elfelejtik aktiválni kártyájukat. Minden új kártyabirtokosunknak saját magának kell aktiválnia UniPass Alumni kártyáját! Ez úgy lehetséges, hogy a kártya fizikai átvételét követően felhasználónévvel és jelszóval be kell lépni a https://alumni.dev.unipass.hu honlapunkra. Ezt követően a Profilban a „Kártya aktiválása” gombra kell kattintani és meg kell adni a kártya hátoldalán, a vonalkód alatt található háromjegyű CVV számot.

7./ Mit tegyek, ha a kártyámat elhagytam, ellopták, megrongálódott?

Ilyen esetben kérjük írjon nekünk egy hivatalos e-mailt, melyben indokait feltüntetve kéri a kártya letiltását. A pontos személyazonosítás érdekében levelében kérjük, mindenképpen tüntesse fel Alumni azonosítóját. A kártya letiltása munkanapokon max. 8 órán belül megtörténik. A kártya letiltásáról e-mailben tájékoztatjuk Önt. Ezt követően már meg fogja tudni igényelni új UniPass Alumni kártyáját.